Графік роботи Call-центру У будні дні з 9:00 до 18:00 Субота з 10:00 до 17:00 Неділя вихідний

Повернення і обмін

Повернення товару:

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки.

Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся в тому, що:

  • Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей (не ушкоджена зовнішня упаковка)
  • Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки, збережені всі ярлики і заводське маркування.

Повернення товару не в гарантійному випадку, відбувається за рахунок покупця.

Повернення грошових коштів відбувається з вирахуванням вартості доставки, протягом 14 днів після отримання Вашого замовлення нашим складом.

Якщо наш відділ по поверненню товару виявить вище перераховані порушення, товар не буде забрано нами з відділення Нової Пошти і Вам не будуть повернені кошти.


Товари які не підлягають обміну або поверненню: (див. постанову)

  • Матраци, наматрацники, Підматрацники - (пір'яно-пухові вироби, білизна постільна)
  • Білизна постільна - (білизна постільна)
  • Замовні товари (за індивідуальними параметрами) і під статусом на нашому сайті (під замовлення)
  • тканини
  • Товари в аерозольній упаковці
  • Зібрані або пошкоджені після покупки товари
  • .

Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005

Для ремонту, обміну, повернення товару або грошових коштів, необхідно відправити заяву, таким чином:

Надіслати на електронну пошту mag@meblidarom.com.ua заповнену заяву на повернення товару, так само прикріпити копію паспорта.

Товар підлягає поверненню / обміну можемо прийняти за наступною адресою:

м Дніпро "Нова Пошта" Відділення №15: Адреса: просп. Праці, 9

Одержувач: Мебельний (Іванов М.М. 0667173371)

Телефон одержувача: 0667173371


УВАГА!

  1. Після відправки товару в обов'язковому порядку необхідно передзвонити по телефону 067 582 82 10 і повідомити номер декларації.
  2. Пересилання товару в ремонт або заміна по гарантії проводиться за рахунок компанії "Меблі Задарма" лише в одному випадку: якщо з моменту покупки товару не пройшло 30 днів
  3. Просимо звернути Вашу увагу що в разі затримки доставки товару який робиться "під замовлення" грошові кошти повертаються не раніше ніж через 10 робочих днів після закінчення обумовленого терміну в момент внесення предоплати.Такіе умови пов'язані з тим, що в разі виникнення форс-мажорних обставин у час виробництва, потрібен певний період для повернення передоплати з виробництва, або виконання замовлення в повному обсязі.


У всіх інших випадках відправка товару проводиться за рахунок покупця.

Посилки, пересилання яких не оплачується покупцем, нами отримані НЕ БУДУТЬ.


Обов'язково зберігайте заводську упаковку і фабричні стікера до моменту повного складання меблів. Рекламації без фото заводських стікерів прийматися не будуть !!!

У разі браку або брак деталей вишліть фото фабричної етикетки, фото деталей (якщо вони є) і перелік деталей згідно з інструкцією